101130 18.46

Å jag är SÅ TRÖTT! Konstigt det här ;) Tur att jag har världens finaste man som bygger lego med ungsorken så att jag får softa lite.

Idag har vi:

...klättrat på pappa för att väcka honom.

...klippt Majas klor med en gammal klotång. Kul att mamma och pappa har sparat den från när dom hade hund innan vi föddes. Extra kul att kartongen är kvar!

...tagit en emo-bild på mig. Händer inte varje dag :)

Imorrn väntar nya äventyr med öppna förskolan och besök hos Pernilla och lilla Neo.

/e

Kommentarer
Postat av: Camomilloo

Hej! Allt bra med er?? Här börjar det rulla på igen. Troya har blivit väldigt förkyld bara tyvärr...Marcus smittade nog ner henne. Men annars är det bra. Se om vi kan ses snart...Nu när vi är lite med i matchen igen...=) Ha det bra och hälsa familjen. KRAM KRAM

2010-11-30 @ 21:31:40
Postat av: Jenny

Hihi, finns det nån speciell anledning till denna trötthet? Vet "vissa omstädigheter" som kan göra en kvinna förlamande trött ;).



Nog första gången jag kommenterar på bloggen förresten, men jag läser den varje dag! Jättemysig blogg - way to go!

2010-12-01 @ 11:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0