Höstlov

Bloggen har visst tagit höstlov. Sorry för kass uppdatering. Nu ska det bli bättre :) Jag har passat på att ha lite ledigt nu när Joakim är hemma (för han är ju inte hemma så mycket annars ;) I måndags eftermiddag åkte jag till Nyköping för att käka god älggryta tillsammans med mitt fina arbetslag. Vi skulle jobba lite också, vilket vi gjorde i kanske 20 minuter. De andra drack vin, men jag skulle ju tyvärr köra hem... Mycket mysigt var det iallafall.

I onsdags åkte hela familjen Holm på öppna förskolan och tog därefter en impulslunch på stan. Efter det bidde det impulsfika hos familjen Pelo. Mycket mysigt att träffa Erika, Olle och lilla Astrid igen. Det blev också premiär för pepparkakor och julmust. Yummy!

Mamman och pappan pratar i telefon på ÖF.

Rutis leker med Hilma. Kul att hälften av alla leksaker är sådana som vi lekte med som barn. Nostalgitripp!
 
På onsdagskvällen fick jag ett erbjudande om att komma och hänga i Nyköping igen. Det var middag och vin som gällde. Jag ville inte vara den som var den, packade ner en tandborste en sovtröja och for iväg. Vi gick ut och åt, drack vin och sedan sov jag över hos Matilda. Mycket mysigt! Jag åkte dock hem vid halv åtta på morgonen. Vi skulle nämligen på föräldrafika i grannskapet idag.

Men ni struntar väl i vad vi gör? Det är väl bilder ni vill se ;)

Rut gillar ju annars att läsa, förlåt, äta tidningar.

Och att rida på pappas axlar. Roligast är att galoppa.

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0