Ny tvättstuga

Idag har Joakim och Rut hållt sig borta i några timmar så att jag fick fixa i tvättstugan. Vi behövde lite mer förvaring och så passade vi på att flytta om lite.

Hyllor uppsatta och tvättmaskinsstapeln flyttad längst till höger.

Tvätthängsgrejj uppsatt.

Å nya lådor!

Å Rut! Fast hon är inte ny - hon blev ju 9 månader i onsdags!

Som belöning för det hårda arbetet blev det fredagsmys.

Med den fina hushllspappersrullen som Joakim och Rut köpte idag för presentkort som han fått av Fredrik, Sara och Tore. Tack Johanssons!

Imorrn ska jag ha klädparty här med ett gäng föräldrar och barn! Det blir kul :)

/e

Kommentarer
Postat av: L♥

självklart får du köpa den!

har bestämt mig för norrköping nu. var på öppet hus idag. det är dit jag ska, så är det bara!

då kan vi ses massa! :D



kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-11-13 @ 18:20:24
URL: http://rymdburkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0