Ojojoj

Vad det händer grejer här! Rut har ju, som jag tidigare nämnt, både lärt sig att krypa samt att sätta sig upp den här veckan. Nu kan hon också ställa sig upp själv! Rena utvecklingsexplosionen! Inga tänder än dock...

Rut kan också klappa (?) Maja.

Och tränat på att styra hunden med svansen.

Krypa kunde hon ju redan, men det går bättre och bättre.

Att sätta sig upp är favoritsysslan ändå.

Åså upphävning i soffan. Fick inte med hela förloppet, får bli en annan gång :)

Idag var det ju fars dag och Rut hade köpt en tröja till sin världens bästa pappa <3 Själv njöt hon av presentsnöret.

Tjoohoo!

I lördags hade ju vi klädparty med fina tjejer och fina barn (å två fina karlar). Det var mycket trevligt! Tack för att ni kom!

Jag vill också passa på att säga grattis på fars dag till min världens bästa pappa. Du är bäst. Jag älskar dig <3

Imorrn ska jag upp och jobba en sväng. Blir najs det med :)

/e

Kommentarer
Postat av: mormor

Maja verkar vara en bra barnpassare/lekkamrat,hon är trött efter en arbetshelg hos lillmatte.Oj vad roligt att Rutan hittar på nya saker,nästan svårt att hänga med vad som händer.kram

2010-11-15 @ 11:35:12
Postat av: Sandra

Go Rutan :P

2010-11-15 @ 19:03:21
URL: http://misscandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0