Rut och Tore

I fredags blev jag, Rut, Sara och Tore bjudna på lunch av moster Emma. Vi fick potatismos och pannbiff. Supergott blev det! Efter det åkte vi allihopa hem till oss för promenad och fika.

Tore visade Rut vad han kunde...

... få tänder...

...ta sig fram på ett sitt-krypande sätt...

... och resa sig upp.

Rut kände pressen och visade Tore vad hon kunde...

...skratta högt när hon blir hissad i luften...

...leka tittut från badrummet...

...vara lång (hon står visserligen på tå... men ändå :)

...och pilla på lappar.

Kul att de små liven kan lära av varandra :D

Idag, lördag, har vi firat min pappa som fyller år. Grattis älskade pappsen! Det absolut roligaste den här helgen var när vi kom till Jursla idag. Tore ställde sig på knä, hasade fram ett par steg till Rut och la av ett morrskrik. Han lät som ett litet monster. Rut tittade länge på honom, sköt fram underläppen och brast därefter ut i gråt. Synd om den lilla ungen förstås, men oj vad kul det såg ut :p

Imorgon blir det mer fira då det är dags för min fina man att fylla år. Mycket tårta blir det!

/e


Kommentarer
Postat av: Familjen Johansson

Ja, det var en trevlig dag i erat och moster Emma sällskap igår. Det måste vi göra om snart igen :-).



kram kram

2010-11-06 @ 22:28:09
Postat av: Billa

Hälsa och gratta!!!



KRAM KRAM

2010-11-06 @ 23:29:24
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: mormor

vem har de två finaste barnbarnen i världen?Rätt gissat!Jag!!!!

2010-11-07 @ 15:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0