Ruts framfart

Igår när jag skulle gå och lägga mig såg jag spår av lilla Rutan var jag än tittade.

I tvättstugan...

...under köksbordet...

...i vardagsrummet...

...i badrummet...

... och i Ruts rum. Leksaker i varenda rum alltså... Men det är väl så det ska vara :)
 
Får krdda med ett par bilder på sötisarna också. På väg ut på promenad i jursla. Rut är visst vråltung enligt Sara. Jag kan inte göra annat än att hålla med.

Rut och Tore har picknick på golvet. Maja tyckte att det var en ypperlig idé.

/e

Kommentarer
Postat av: mormor

Visst är det härligt,man vet verkligen att det finns liv i huset.I två år städade pappa varje kväll sen klev vi över grejerna.kram

2010-11-22 @ 17:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0