Så var det fredag igen

Dagen började med sovmorgon. För mig alltså - inte för Joakim och Rut som gick upp klockan 04.00. Tio i nio vaknade jag, fick frukost serverad och därefter tog vi en promenad som resulterade i rejäla skavsårsblåsor på mina hälar. Usch! Efter det kom Erika och Astrid och hälsade på och Rut passade på att träna på att stå vid soffan och plocka upp saker från golvet.



Sådärja!

Efter att Erika vart här åkte vi till Sara och Tore en sväng. Vi hade nämligen hört att Emma skulle dit så vi passade på vi med :)

Rut och Tore var mysiga i likadana pyjamasar.

Rur var så trött att hon somnade innan jag startat bilen. Sedan sov hon till och med när jag bar in henne och klädde av henne. Gulligt :)

/e


Kommentarer
Postat av: Familjen Johansson

Tack för en trevlig eftermiddag och kväll :-)!

Tore var oxå trött och somnade strax efter att ni åkt.



Kram

2010-11-26 @ 20:24:13
Postat av: mormor

sömniga barnbarn jag har!!kram

2010-11-28 @ 14:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0