Stora tjejen

Inatt vaknade jag strax innan 23 (ja, jag vet att det för er allra flesta kanske är kväll då... för mig är det natt :) av att Rut gnällde. Hon hittade inte nappen och var ledsen. Jag tittade på klockan och tänkte 'ojojoj, det här blir en lång natt'. Hon vaknar nämligen aldrig förrän framåt småtimmarna. Vi somnade om och nästa gång jag vaknade låg Rut och pratade i sin säng. Då brukar klockan vara runt 03, men icke! Idag var hon 04.58. Hon hade alltså sovit hela natten utan en enda nappistoppning. Woohoo för det! Gulligt var att hon hade varit och hämtat en leksak i botten av sängen och sedan lagt sig med huvudet på kudden igen och låg och micklade med leksaken i mörkret.

Nu blir det nog dags att flytta henne till eget rum så kanske jag får sova ännu bättre. Hon med antagligen :)


Rut satt i pappas knä härom dagen och svängde nöjt med benen fram och tillbaka. Gulliga ungsork!

Idag ska vi till öppna förskolan och sedan kommer Sara och Tore hit och leker.

/e

Kommentarer
Postat av: mormor

Sova är skönt för både stora och små .Hoppas att det fortsätter åt rätt håll.kram

2010-11-25 @ 11:31:12
Postat av: Antonmaririmuovia

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-08-30 @ 14:14:31
URL: http://antonmaririmuovia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0