Rivning av huset

Efter att ha bott i huset i ca en och en halv månad tyckte vi att det var dags att börja riva. Byggaren skulle komma igång i början av augusti och tills dess skulle huset vara borta. Sagt och gjort - vi satte igång att riva. Lättare sagt än gjort ska jag väl säga... Fy vad det är jobbigt att riva hus! Det trodde jag aldrig :P Och då gjorde ändå inte jag så mycket. J och hans bror har slitit ryggar och händer av sig och efter ett par veckor var det mesta borta. Äntligen!


Borttagning av takpannor


Huset tömt och avskalat efter bästa förmåga


Grävaren gör grovjobbet


Huset i bitar


Huset som brädhög

/e

Kommentarer
Postat av: Olov

Jag kan inte riktigt minnas att du var uppe på taket och plockade ner tegelpannor:)

2009-08-15 @ 21:56:39
Postat av: Anders Bad

Hej Elin,

Det här skall bli ett spännande projekt att följa. När börjar ni bygga?

Hälsningar

Anders Bad

2009-08-15 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0