Ojoj

Ojojoj vad man blir trött av att vara gravid. Jag som är van vid att vara igång hela tiden tycker att det känns mycket konstigt att inte orka. Jag vill så mycket men orkar inte helt enkelt. En kort Majapromenad tar liksom musten ur mig och ännu värre är det om man måste göra andra saker också.

Idag har vi varit och tittat på lokalen som vi ska ha vår bröllopsmottagning i. Innan detta tog jag en snabb sväng till polisen för att försöka trolla fram ett pass på två dagar. Vi får väl se hur det går, men håll tummarna vetja! Efter lokaltittningen åkte vi till Maxi för att köpa dukar och kolla på ljus. Jag skulle också träffa bästa Erika där - hon skulle följa med mig och köpa underkläder inför bröllopet samt julhandla inför julmatslagandet. (Joakim gav upp och åkte till sina föräldrar en sväng.) Efter an massa springande på Maxi fick jag skjuts hem och då var det dags att börja packa ihop grejer inför bröllopet, fixa det sista på kläderna, laga mat och gå ut med hunden (tack Jursla för alla backar!).

Och nu sitter jag här - med ont i ryggen och ont i fötterna - men glad för nu kom JOakim hem. Och jag hoppas på fotmassage :)

Kryddar med en bild på knäpphunden. Hon fick vänta utanför medan pappa plockade in i diskmaskinen. Inte alltför glad...



/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0