Bokmal

Oj, vad jag saknar Joakim. Och ändå sitter han i soffan, trasslar in sina ben i mina och smeker mig förstrött på foten...

I två veckor har Joakim ägnat sin övriga vakna tid, då han inte jobbar, till att läsa spanska. Nu ska de sista poängen in och imorgon skriver han den första av två tentor. Om spansk litteratur - på spanska förstås. Inte helt lätt vill jag säga... Nu kan ju i och för sig inte jag någon spanska, men frågorna liknar de jag arbetade med när jag läste litteraturhistoria - på svenska. Nästa lördag skriver han en tenta om någon slags spansk historia, så då blir det mera plugg.

Men sedan är det över! Och då kan vi ligga i en kattungehög i soffan igen och se på värdelösa TV-program kvällarna igenom! Woohoo! Bästa myset!

Ikväll blir det förutom plugg, pizza och godis från godisbron. Cirka 1,2 kg godis eftersom vissa i familjen inte har några begränsningar. Undrar vem det kan vara?

/e

Kommentarer
Postat av: Billa

Mys mys...=) Du får önska Joakim lycka till på proven. Ha det bra och ät massa massa godis! Det är ju så gott!!!



KRAM KRAM

2009-11-20 @ 20:15:43
Postat av: Tildis

Men så mysigt ni kommer att få det när J är klar med sin spanska och MEN så bra att han tagit tag i det. Nu blir väl MEB glad? :) Godisbron har bästa godiset. Det är det enda stället där mina favvosar finns. Det blir dyrt godis när man måste åka dit och handla men klart värt. Vi ses på fredag vännen!

Puuuuss

2009-11-20 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0