Giftermål och hus!

Nu är det bestämt och spikat! Den 23/12 gifter vi oss!

Det var detta som gjorde det:


Jaja, tänkte vi. Det ser ju ganska bra ut ändå, så varför inte? Näevars. Vi orkar inte vänta längre. Vi vill bara så jävla gärna vara gifta med varandra, så vi river av ett litet bröllop av bara farten. Mitt i alla andra projekt, göromål och mitt i julstressen. Härligt ska det bli att vara man och fru!

Som ni kanske också förstår av avin ovan så har vi kommit ett steg längre i husprocessen. Igår åkte jag för att hämta ut paketet på OK/Q8 i skarphagen. Tji fick jag eftersom det står Elin From på mitt körkort och inte Elin Holm som på avin. Det gick inte alls för sig, sa snubben i kassan och jag fick åka den dryga milen hem igen utan paket. Passade dock på att handla hundmat när jag ändå var ute och åkte, så den lilla trippen gick på 789 kr i runda slängar. Kul!

Vi hämtade upp paketet idag efter jobbet. Joakim Holm dög visst. Och nu har vi fyllt i och skrivit på papper för glatta livet. Vi har insett att vi måste ansöka om ett HELT nytt bygglov, med den handläggningstid och kostnad som det innebär. Kul? Nä! Men vi får förhoppningsvis vårt hus. Någon gång i alla fall...

VI SKA I ALLA FALL GIFTA OSS!! WOOHOO!!

/e&j

Kommentarer
Postat av: Billa

GRATTIS!!! Så kul att ni ska gifta er. =) Tack för inbjudan! =) KRAM KRAM

2009-11-11 @ 20:41:02
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: lilja♥

GRATTIS!

åh, gud så bra med ett fint litet bröllop :D



jag hade det BÄST på KNC så det så, wohooooo!



tack för den fina kommentaren.



kram!

2009-11-12 @ 16:45:22
URL: http://lillputte.blogg.se/
Postat av: Matilda

Men ahw grattis....fast det visste jag ju redan hehe!



2009-11-12 @ 18:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0