"Jag har bajsat jättemycket"

Sitter utanför tentasalen i Linköping och väntar på Joakim. Han fick komma in en halvtimme efter alla andra och under den tiden pratade vi om vad som skulle hända om Joakim skulle behöva gå på toaletten under tentatiden. Jag har själv skrivit tenta i samma sal tidigare och berättade att det fanns toaletter inne i salen och att man då får skriva sitt namn och mellan vilka klockslag man är inne.

"Men tänk om man måste bajsa jättemycket då" funderade Joakim. "Ja, då får man väl säga lite fint att man är lite dålig i magen" tyckte jag. "Så, då ska man viska 'Jag måste bajsa... jättemycket...' till tentatanten" undrade Joakim. "Och sen om toalettpappret är slut så får man komma ut och viska 'Jag har bajsat... jättemycket, men pappret är slut...'. Och efter det, för att liksom varna alla andra, får man teaterviska ut i salen 'Jag har bajsat... jättemycket...'."

Detta fnittrade vi hysteriskt åt och sedan var det dags för Joakim att gå in och skriva.

Undrar hur det gick.

/e

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Ja som sagt dagarna går fort! Tänkte svara på din kommentar samma dag du skrev den, men det sa swisch o så hann jag inte med det förrän nu :)

Grattis till kommande bebis och lycka till med husbygget! Jag ska följa det slaviskt, man är ju trots allt byggingenjör :) Jag som inte är härifrån har inte koll på geografin. Ligger tomten vid Nyköping? Och för att knyta an till detta inlägg: Ja man blir lite nervös när toan ligger I tentasalen. Alla är ju dödstysta, så man får ju för sig att det hörs vad man gör därinne! Som om man inte var nog nervös för själva tentan!

2009-11-22 @ 11:22:58
URL: http://louiselindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0