Skruttig värre

Idag är jag hemma från jobbet. Vaknade imorse och mådde illa. Tvingade mig upp ändå och spydde i duschen. Jag har ju mått lite knepigt under graviditeten och spytt vissa mornar, men de flesta gånger orkat ta mig till jobbet ändå. Är lite jobbigt när man känner sig helt urlakad, men det går ju. Idag hade jag dock ont i magen också och spydde mer än vanligt så jag var rädd att det var magsjuka eller något så jag stannade hemma istället. Nu mår jag lite bättre, men jag har hemskt ont i huvudet. Dessutom ser jag ut som en prickig korv. Jag har så ytliga blodkärl och när jag spyr spricker dem och så får jag små prickar i hela ansiktet. Mycket snyggt vill jag påstå.



Jaja, det kanske inte syns så mycket här. Men i verkligheten gör det det! Så det så!

Kollade igenom bilderna från helgen. Joakim fick en systemkamera i födelsedagspresent och det är jäkligt kul. Ska bara lära mig an massa knep så att bilderna blir bäst. Fotade dock Maja när hon fick ett voff-och-knas-ryck i soffan.









Knasig vovve det här :)

/elin






Kommentarer
Postat av: Billa

Krya på dig gumman! Hoppas du blir bra snart igen. Tänker på er! Knas vovve du har. =)KRAM Kram

2009-11-17 @ 14:29:48
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: elin

å vad fina bilder! du får gärna test-fota astor nån gång :) krya på dig!

2009-11-17 @ 21:59:39
Postat av: lilja♥

åh så fin hon är!



vår sassa får också lite ryck ibland, det är så himla underbart när de blir sådär knäpplyckliga eller vad man ska kalla det haha! :D



vilken tur att du blev frisk så att vi kunde ha PH-samtal och prata sådär länge och trevligt igen!



kram.

2009-11-18 @ 16:58:25
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0