Stress

Ibland vill man bara lägga sig ner och tjuta. Jättemycket och hela tiden. Idag var en sådan dag. Det känns som att det är alldeles för mycket extragrejer som ska göras, alldeles för mycket betyg som ska sättas, alldeles för många åsikter om allting, alldeles för mycket av allt och alldeles för lite tid. Hur fan ska jag hinna tänkte jag och släpade med mig ca 110 arbeten från jobbet så att jag kunde bedöma dem ikväll. Men efter ett sammanbrott vid matbordet efter maten, lite tröstande choklad och en massa söta pussar, kramar och klappar och fina ord från Joakim så har jag kommit fram till att: JAG SKITER I JOBBET! Japp, det får väl gå som det går. Skyll inte på mig om det inte blir några betyg. Näpp, skyll på systemet som gör att jag inte hinner.

Så får det bli. Så det så!


Choklad, spanska och jobb. Vårt liv just nu...


BTW... Jag har fått min första magfläck. Det ni!

Kryddar också med en galen bild på Maja. Så får ni skratta lite idag i alla fall.


Maja leker alltså flygande spöke... (om ni undrar). Och, nej, jag lyfter henne inte i halsen. Hon hoppar efter en pinne.

/e


Kommentarer
Postat av: Billa

Ta det lugnt Elin. Visst är det skönt att ha nära och kära runt om sig när man känner sig sådär. Jag har mina nära och kära när jag är nere och behöver en axel att gråta emot. Känns skönt!



Lycka till! Tänker på dig!



KRAM Camilla

2009-11-24 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0