Tjock och trött

Det är jag det. I helgen började jag känna mig riktigt gravid. Hallonet har liksom lagt sig lite tillrätta nu och magen är stenhård där hon ligger. (Ja, eller han för den delen :) Idag blev jag krafttrött efter lunch och det har liksom suttit i. Nu ligger jag soffan och trängs med Joakim. Jag har datorkanten på magen och känner hela tiden hur bebisen sparkar. Den kanske inte gillar datorer? Joakim läser till sin nästa tenta och jag försöker att inte störa honom. Men jag måste ju 'ooa' till varje gång jag får en hård spark i magen... Och jag måste ju säga att det är synd att inte han får känna hur det känns. Eller är det bara elakt av mig kanske...

Nu blev datorn för tung och jag somnar nästan av utmattning. Få man gå och lägga sig innan kl. 20.00?

Svar: JA!

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0