Hallon och hus

Ja, som ni har förstått så ska vi ha en liten bebbe. Flera av er visste redan om det, men kanske inte alla :) Vi är nu i vecka 20 så halva tiden har gått, och nu känns det som att det börjar hända saker. Allt blev ännu tydligare av ultraljudet i fredags då vi återigen fick se det lilla hallonet som sprattlade omkring i magen. Vi var båda rejält nervösa innan, men vet ju aldrig hur det ligger till eftersom jag inte har känt något inuti magen än. Men hjärtat slog och bebisen hoppade runt så allt såg bra ut :) Känslan av att se sin lilla bebis är helt enorm. Nu var den så mycket större också än i vecka 13 när vi gjorde det första ultraljudet, så nu såg man allt tydligt och klart. Oj, vad vi längtar efter den lilla apan :p

När vi sedan satt i bilen några timmar efter ultaljudet kände jag för första gången en liten bubbla i magen som jag aldrig känt förut. Den återkom några gånger och efter det har jag känt det igen. Nu väntar vi bara på att rörelserna ska bli lite större så att pappa Joakim kan känna det på utsidan också.

Vad gäller huset så har vi en idé om hur allt ska lösa sig och så fort vi vet exakt hur det blir får ni också veta ;)

/e

Kommentarer
Postat av: Maja

Grattis igen då.

Min intuition listade ju ut detta för flera massor veckor sen. ;-)



Fin den är.



Läs: 'Att föda' av Gudrun Abscal

och gärna 'Bitterfittan' av Maria Sveland



2009-10-19 @ 15:44:41
Postat av: Billa

Hej gumman!



Kul att du oxå ska ha en liten. =) Måste få komma och titta på erat lilla hallon sen när ni kommit hem och landat. =)

Hoppas det kommer gå bra med huset?!



KRAM Billa med familj

2009-10-19 @ 21:32:16
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jag ska lära den allt jag kan!

2009-10-22 @ 13:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0