Det ska löna sig att vara positiv!

Så mycket för att Joakim vågade vara lite positiv... Bygget är ännu inte igång och det är nästan så att man börjar ge upp hoppet. Eller inte på rikt förstås, men det känns allt lite tungt nu och då. Jag försöker att inte tänka på det à la 'det som man inte tänker på finns inte', medan Joakim gärna räknar ner timme för timme och berättar för mig exakt hur många dagar, timmar, minuter och sekunder som bygget är försenat. Nästa vecka MÅSTE det i alla fall komma igång! Så det så!

Nu är det helg igen och Joakim är på mini-turné i Vadstena och på Öland. Vilket innebär att jag är ensam i TV-sängen hela helgen. Så här ligger jag och tittar på det fantastiska och mycket spännande TV-programmet 'Groomer of the year'. Ett gäng hundtrimmare ska tävla mot varandra i att trimma hundar på de mest konstiga sätt. De började (precis som i alla liknande program) bitcha och gråta redan i första avsnittet. Tror inte att jag kommer att se fler avsnitt i alla fall... Och nu? Jaaaaaa! Djurpoliserna på Animal planet. Woohoo! Mitt bästa! Made my night!

Over and out för idag!

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0