Lördag

Idag har Joakim och hans pappa varit duktiga och åkt till tippen med en massa skräp från tomten. Tyvärr tar det ju aldrig slut... Arbetet får fortsätta en annan dag :)

Jag och Rut åkte till Media Markt och bytte vår fläkt som var för bred. Därefter åkte vi en sväng till babyproffsen occh shoppade lite innan vi åkte till Beijer och köpte takplattor till köket.

Efter det tog jag, Joakim och Rut en långpromenad och därefter åkte Joakim till Vadstena där han ska spela inatt. Rut har skrikit i omgångar sedan klockan fem, men har nu somnat. Vi har börjat med en annan slags ersättning som inte är komjölksbaserad för att se om Rut är överkänslig mot mjölk. Än så länge vet jag inte om det är så stor skillnad, men det är nog svårt att säga efter så här kort tid. Det verkar göra susen för hennes bajsande i alla fall... Idag har hon bajsat mängder utan några som helst problem. Det kan ju vara ett steg i rätt riktning :)

Nedan följer en serie bilder på Ruts olika ansiktsuttryck.










Även en Rut måste somna till slut (men bara om hennes mamma plockar upp henne och vaggar och sjunger) och jag kunde plocka upp min tidning och fortsätta läsa.


Nu väntar jag på att hon ska vakna för tredje gången sedan Joakim åkte så att jag kan mata och sedan gå och lägga mig.

Nattinatt!

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0