Tildis

Idag har vi haft finfrämmande. Bästa Tildis med familj kom och hälsade på. Det var verkligen på tiden, sedan vi slutade jobba ihop har vi setts alldeles för sällan. Det är härligt när man har en sådan fin vän som Matilda, hon är guld värd. Dessutom har hon en alldeles underbar liten flicka samt en mycket trevlig man :)

Saga-Li, Matilda och Rut.

Saga-Li gillar dojjor. Speciellt Foppatofflor.

Saga-Li leker Maja och hämtar Ruts ailien som hennes pappa kastar iväg.



Vi testade lekplatsen vid änden av vår gata. Den fungerade alldeles utmärkt.

Saga-Li och jag kramas.

När familjen gått började Rut å tjuta och mamman var ledsen.  Ja, inte ett öga var torrt. Till och med Foppatofflorna kände sig ensamma och ledsna på bordet där Saga-Li hade lämnat dem.

Tack för en underbar dag!

/e


Kommentarer
Postat av: Tildis

Tack själva och tack för att vi fick ett alldeles eget blogginlägg :)

Gissa vem som sov 2 timmar när vi åkte från er? Jo, en helt slut Saga-Li. Foppatofflorna och Rutan tog nog musten ur henne.

Kram och vi ses snart igen hoppas jag.

2010-04-11 @ 21:02:35
Postat av: Maja

mm. Jag har aldrig känt mig så ledsamt ensam som när jag var bebis-föräldraledig. (det känns nog något bättre när bebisen blivit större och kräver mera...)

Konstigt, för man är ju egentligen inte ensam alls, utan har det bästa sällskap man kan tänka sig.



2010-04-12 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0