Dålig uppdatering...

Det har varit lite körigt på sistone... I torsdags var ju jag på kick off i Stockholm. Askul! Det braiga tidsschemat gjorde dock att jag var vaken i ett helt dygn i sträck. När jag kom hem på fredagen efter att ha sovit över hos bästa Matilda var jag aaaningens trött. Ingen ork för bloggning här inte.

I lördags var vi på bröllop! Min syster Sara gifte sig med sin Fredrik. Det var superfint! Jag har ju förstås tänkt att blogga om det, men jag glömde kameran hos dom när jag åkte hem från bjudningen. Den får jag tillbaka idag och då ska ni få se bilder på hur fina de var!

Idag ska jag och Rut på babysim. Det ska bli superkul! Extra kul är det att Sara och Tore ska vara med i samma simgrupp. Jag får berätta lite senare hur det var :)

Gull-Rut med sin älskade kossa. Ni skulle hört henne igår! Vi var hos Olov och Alexandra och Alexandra lät kossan 'springa' på soffan mot Rut samtidigt som hon sa muuumuumuu. Rut har aldrig någonsin tidigare skrattat så högt och länge. Hon kiknade av skratt... och vi med :D

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0