Onsdag

Idag har Rut och jag varit på öppna förskolan. På onsdagar och torsdagar är det öppen mellan 9-12 för barn mellan 0-1 år. Det var jättekul! Vi har bara varit där på föräldragrupp tidigare så jag var lite rädd att jag inte skulle känna igen någon. Men det gjorde vi. Både personal och de som går dit är jättetrevliga och Rutis var glad och nöjd. Efter fikat klockan 10 sjöng vi sånger med barnen. Rut blev hysterisk. Ja, hysteriskt glad alltså. Hon skrattade högt nästan hela tiden. Efter sången skulle jag boka en tid för hand- och fotavtryck, men de hade lite deg kvar så vi fick göra direkt. Bli spännande att se hur det ser ut sen. När vi var klara med det var Rut jättetrött och vi åkte hem och åt lunch. Rut somnade nästan i stolen och när jag la henne i sängen tog det bara en sekund innan hon sov. Själv stekte jag pannkakor och ska nu städa lite.

Bloggar från Joakims dator och hittade inga bilder. Ni får nöja er med en gammal på sötfisen :)

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0