Saras & Fredriks bröllop!

Här kommer lite bilder från Saras och Fredriks fina bröllop som vi var på i lördags!

Det vackra brudparet under vigseln.

Rutan och mamman tyckte att det var roligt att gå på bröllop.

Joakim, Viktor och Magnus spelade och sjöng Grymlings 'Mitt bästa för dig'. Jag fick tyvärr inget kort på det hela efetrsom Rut stod i mitt knä och skrattade högt under hela sången. Det är ju roligt när pappa sjunger.

Rutis finklädd i pikébody, kjol och converse.

Nu är dom gifta! Saras fina klänning har mamma sytt!

Lyckliga och glada :D

Posing framför kyrkan :)

Bröllopsekipaget på väg till huset i Blacka för tårta och kaffe. Joakims pappa körde dom i sin fina bil :)

Det var det jag hade bilder på - på festen hade vi fullt upp med Rut :) Det var dock mycket trevligt med mycket god tårta!

Grattis igen!

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0