BVC!

Nu är ni allt spända va? Helt till er i trasorna över att få veta vem som vann? Eller hur? Eller hur? Eller hur?

Efter att ha jämfört alla svar och därefter räknat ut vem som var närmast på både längd och vikt kom vi fram till att... vinnaren äääääääääääär... (trumvirvel) ... deltagaren under namnet... (trumvirvel igen) ... 

> MOSTER <

Med dina 8422 g samt 75 cm kom du närmast det rätta svaret som är 8530 g och 74,5 cm.
Grattis!
Du vinner en fin present från Rut. Den kommer nog lagom till jul :)


Rut före badet...

...och superfluffy efter badet :)

Imorrn bär det iväg på spa för mig! Min fina mamma har bjudit med mig på spa med övernattning. Så jäkla värt! Jag ska viiiiila och sooooova och njuta av att inte väckas på heeeela natten :) 

/e


Kommentarer
Postat av: Vinnar-moster

Weeeeeeeeeehoooooooooo!!!!!!!!!!Jag vann alltså,

:-D, jag visste väl att jag skulle vinna, tack, tack, jag ser fram emot en mycket fin vinst, haha, ha det super, så ses vi snart igen

2010-12-08 @ 20:17:59
Postat av: Tildis

Åh, det är du värd! Njuuut och soooooov!

Puss!

2010-12-08 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0