Dålig uppdatering...

...igen, jag vet. Det blir visst så när man inte är hemma så mycket. Då fotar man inte och efterseom det är bilder som ni vill se blir det svårt att blogga ;)

I fredags kväll var jag på julfest på jobbet. Egentligen skulle jag åka hem på kvällen, men jag tog tillfället i akt och sov kvar.

Saga-Li var snäll och lånade ut sin säng :)

Igår var vi samt Ruts mormor och morfar bjudna till Ruts farmor och farfar på middag. Mycket trevligt och supergott! Joakim åkte därefetr vidare till Vadstena för att spela och Rut och jag åkte hem och sov. Fast Rut har tyvärr blivit lite förkyld igen och vaknade var femte minut och var ledsen. Tills slut blev jag trött på att fara upp och ner i sängen och flyttade in henne till vår säng. Då somnade hon som en liten stock. Det är så myyyysigt att ha henne sova i sängen!

Idag ska vi till jursla och göra julgodis. Jag och Rut var på MAXI klockan 08.20 imorse och köpte ingredienser. Det var inte direkt mycket folk. Då skulle ni passat på att julhandla minsann :p

'Snälla tomten, jag önskar mig ett piano i julklapp... (...och det gör pappa mä)'

Jag hittade iallafall några bilder som ni inte har sett. Korten tagna av farmor och farfar.

På återseende!

/e

Kommentarer
Postat av: Camomilloo

Vad blev det för gott godis?? =) Jag bara älskar knäck...ska se om jag kanske kan göra det till jul nu. =)



KRAM KRAM

2010-12-19 @ 13:22:39
Postat av: L♥

JAAAA! jag ska till España! det känns såhääääär bra :D

det är jätteskönt med jullov...

natten till idag spenderade jag och några vänner ute i snön klockan 2 och såg på vinterlandskapet. det var fantastiskt vackert, men jag är trött idag om man säger så! haha.



hoppas allt är bra med er. MASSA GOD JUL!

kraaaaaaaam!

2010-12-20 @ 15:17:48
URL: http://rymdburkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0