Dan före dopparedan

I förmiddags gick Rut och jag för att leka och fika hos Malin och Livia. Eller, ja... jag gick och Rut åkte pulka.

Pappa klädde Rut i tomtekläder dagen till ära. Rut gillade dock inte luvan...

Rut och Livia lekte med stolarna.

Tittut! Vi roade oss kungligt båda två :)

Idag firar Joakim och jag ettårig bröllopsdag minsann! Vi skulle bara köpa något litet till varandra, men jo pyttsan... Jag fick visst en klänning av min söta fina man!

Fint som snus! Han har smak karln :)

Nu på kvällen ha vi klätt vår fina gran!

Och slått in paket!

En av oss skrev visst bara på korten... och bytte ut vinet mot öl...

Å sen bidde det så hääääär fint!

Nu är vi laddade inför imorgon då julen ska firas här hemma hos oss! Å så mysigt vi ska hat!

God jul en dag i förväg! Det kanske kommer upp en liten julhälsning från Rut imorrn, vem vet?

/e


Kommentarer
Postat av: Billa

God jul från oss Josefsson!! Hoppas ni får en fin jul!? Massa Kramar....=)



Mycket fin gran ni har. =) Fin Rut var i sin tomtedräckt..=)



KRAM KRAM

2010-12-24 @ 10:27:09
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: mormor

Tack för det fina albumet,nu kan vi njuta av alla fina bilder.kram

2010-12-24 @ 22:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0