Fluffy och Anky


Rut har vaknat i nya pyjamasen. Natten har varit okej med två uppvakningar. Kunde ju i och för sig varit bättre :)

Mysglad Rut med sin älskade Anky panky som hon håller i dygnet runt.

Pappa kommer hem från jobbet och Rut är trött och mysig.

Rut har badat. Pappa tyckte att det var kul att föna håret på sorken. Rut gillart!

Cirkeln är sluten. Pyjamasen på igen och Rut - även kallad Fluffy - leker med Anky panky innan läggdags.

Annars har vi vart på öppna förskolan idag samt hälsat på Pernilla och Neo. Jättekul! Nu ska jag vila för jag är fortfarande trött. Jenny antydde i en kommentar (i inlägget innan) vad min trötthet kunde bero på. Mitt svar är att tröttheten beror på det lilla monstret vi redan har. Inga nya små monster på väg här inte ;)

/e

Kommentarer
Postat av: Farfar & Farmor

Vilken frilla!

Lilla sötisen.... Vi måste komma och hälsa på en stund...

2010-12-01 @ 23:52:30
Postat av: mormor

ohh vad hon är gullig!!!!kram

2010-12-02 @ 10:05:53
Postat av: Webste Builder

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2010-12-10 @ 07:42:47
URL: http://www.webste-builder.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0