Hej hopp

Idag ska Rut och jag till Sara och Tore. Det ska bli jättekul, känns som att det var länge sen vi sågs! Rut vaknade precis efetr sin morgonnap. Man bli ju trött av att bara sova av och till från klockan 02.45...

Igår var jag hos läkaren en sväng. Har så ont i mina bihålor. Hon tyckte dock att jag inte hade tillräckligt ont och tyckte att jag skulle använda nässpray. Joakim svor när jag kom hem, jag har ju precis gått på avvänjning. Jag fick en nässpay på recept som jag skulle använda och sedan ska hon ringa mig på torsdag och se om det har blivit bättre... Vad krävs det för att få lite antibiotika egentligen ;)

Bjuder på ännu en bild på sötrut :)

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0