Besök hos Matilda!

Idag smet jag från jobbet lite tidigare för att hinna hälsa på bästa Matilda lite granna. Det blir så jäkla sent när man slutar jobbet klockan 17.00 och ska hinna dit efteråt. Det har ju fungerat förut, men i mitt nuvarande tillstånd orkar jag bara inte... Det blev därför en alldeles för kort visit, men det var underbart att ses igen i alla fall. Tack Tildis och Saga-Li!

När vi kom hem började jag känna mig lite skruttig och fick jordens nysattack. Hoppas verkligen att jag inte blir förkyld nu. Det orkar jag inte med och inte har jag tid för det heller. Det kanske drar bort över natten... Håll tummarna!

Joakim satte genast igång med flugtillverkning när vi kom hem. Han har fått någon slags flugfetisch och ska nu ge sig på att tillverka egna knytflugor. Fortsättning följer i bildversion i sinom tid. Kamerakortet fick spel och jag orkar inte bråka med det...

Over and out för ikväll.

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0