VI FÅR ÅKA HEM!


Rut - redo att möta världen... full fart framåt...

Nu får vi åka hem. Nu ska lilla skrutt-Rut få åka hem och träffa sin lurviga storasyster tillika gudmor Maja för första gången. Den sistnämnde har på distans fått en viss inskolning i det hela. Första kvällen jag kom hem med en liten mössa som hon fick lukta på blev hon helt exalterad å körde in hela nosen i det lilla tygstycket och fnös. Sedan slickade hon på mössan och släppte den inte en sekund med blicken. Efter den kvällen har hon varje kväll varit väldigt intresserad när jag kommit hem och dykt ner som en grävling i de påsar och väskor jag haft med mig. Det ska bli spännande att se hur Majsan tar konkurrensen.

Jaha, nähe... om man skulle pilla i sig den sista Findusdelikatessen då...


Kyckling i örtagårdssås - jo, jag tackar... det skulle lika gärna kunna vara Dafgårds Ris á la Malta eller ett par gamla seglarskor... man märker ingen skillnad!

/J

Kommentarer
Postat av: Billa

Åh så skönt! Välkomna hem.



KRAM KRAM

2010-02-18 @ 19:04:52
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: Idioten på Hospitalsgatan.

KUUUUL för er....

2010-02-18 @ 23:27:12
Postat av: Polly-mamman

Hittat din sida från Camilla. Ett stort grattis till dig och din familj. Ni har fått en söt liten Rut. Kram från Anneli och Bosse

2010-02-19 @ 12:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0