Återvinning

Vi har bestämt oss för att satsa på bättre begagnat. För några år sedan köpte jag en söt byrå à la 50-tal. Den skulle nu piffas upp och detta med koola tapeter som vi har hittat i den tjärdoftande boden på vår tomt. Sagt och gjort - här följer gårdagens kvällsjobb i bilder. (Jobbet som gjorde att min rygg gick av eftersom jag på något konstigt sätt har en stor klump på framsidan som gör att jag inte kan röra mig som jag vill.)










Färdig!

Vi har också köpt en piffig lampa som vi har bytt sladd på.


Ärtigt värre! (Och ja, jag vet att jag måste ta reda på mina kläder...Men jag gör det en annan dag...)

/e



Kommentarer
Postat av: lilja♥

haha!

precis så tänker jag också om mina kläder.



det spelar ingen roll att jag snart ska få en byrå med 6 lådor och har en garderob jag kan gå in i (aaah:D) jag lägger ändå kläderna på sängen, golvet osv.



ÄT MER BARNMAT! Det är gott.



Kram!

2010-01-20 @ 16:28:38
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0