Elin längtar efter

Sitter i min ensamhet och kollar igenom våra foton på datorn. Vi (läs Joakim kanske) har fotat väldigt flitigt den lååååånga tid som vi har levt tillsammans :p Efter att ha tittat igenom fotona har jag kommit fram till vad jag saknar just nu. Här kommer därför en lista i form av foton.

Elins saknalista:

 
1. Vår tomt! Ser ni hur bra jag passar in där?!

2. Mitt hår. Varför ser det inte ut så där längre? Det måste jag genast ordna till. Förstår inte varför jag ser så sur ut alls...


3. Erika och våra fula miner! (Ja, oftast efter ett par öl får väl erkännas :p )


4. Vitsippor och vår! Gärna nu tack!

5. MIn skinnjacka och min jeansklänning. (Och min forna kroppsstorlek...) Men snart så!


6. Joakim och mig under en grillkväll i solen i vår trädgård.


7. Ööööööööl! För sjutton gubbar!

Det braiga är att inget av detta är borta för alltid. Bara för stunden.

Dessutom har vi en massa annat att se fram emot inom en snar framtid. Känns hur bra som helst :)

/e


Kommentarer
Postat av: Tildis

Fick jag inte komma med på din sakna-lista? :(

2010-01-30 @ 18:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0