Ja, hur går den egentligen?

Joakim satt och sjöng mors lilla Olle för Rut. Han kom till andra versen och sjöng:

'Brummelibrummel, vem lufsar där
titta på fasen en björn visst det är'

Näää, så går den ju inte tyckte jag. Jag visste att man iallafall inte sjunger 'titta på fasen' men sen blev även jag osäker. Är det inte en hund med nånstans?

Å det var det. Ja, ni kan ju säkert texten. Annars får ni göra som vi. Googla.

Rut börjar äntligen växa i sina jeans.


Heej mamma!

Rut ville inte somna i sin egen säng. Jag bar runt på henne tills jag skulle klä på mig och la henne under tiden i vår säng. Svusch sa det så hade hon slitit tag i Joakims påslakan, dragit det över sig och somnat. Det är alltså så man ska göra...

/e 

Kommentarer
Postat av: Maja

"...Buskarna knaka, en hund visst det är.

Lurvig är pälsen men Olle blev glad

Åh en kamrat det var bra si goddag."



2010-07-21 @ 10:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0