Softisch

Idag har vi inte orkat göra så mycket... Vi började dagen med en promenad, tog en sväng förbi Olov och fick lite kaffe och sen gick vi hem igen för att käka sill och potäter. Efter en stund kom Erika och hälsade på (som sig bör :p). När Erika var här skulle Joakim söva Rut...

Jag tyckte att det blev lite väl tyst och smög in med kameran. Sötnosarna hade somnat i en liten hög :) Joakim spelar i Vadstena torsdag, fredag och lördag natt så han är lite trött...

Vid fyratiden åkte jag ut till Jursla för att hämta Maja. Jag stannade på middag eftersom Joakim skulle åka till Vadstena vid sextiden. Innan vi åkte passade Joakim på att prova Ruts kjol på henne igen. Den är tyvärr lite stor i midjan, men hur söt som helst!


När jag kom hem från Jursla möttes jag av ett prima bygge! Min älskade man hade byggt ett staket till Maja. Detta så att vi kan öppna dörren utan att hundskrället rymmer direkt iallafall ;)





Maja inspekterar och voffar 'Attans! Hur ska jag nu kunna jaga katter?'

Tack underbara bästa Joakim!

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0