Fredag

Idag är det fredag. Vi började dagen med att åka till sjukhuset för att titta på resultaten av ett lapptest som Rut har gjort. De skulle på ännu ett sätt kolla om hon är allergist mot mjölkprotein. Lappen visade ingenting och sjuksköterskan skulle prata med dietisten på måndag och sedan ringa till mig. Det ser ut som att vi kan få hennes mat på livsmedelsanvisning trots att testerna inte visar något. De litar på att Rutan säger ifrån själv om hon får ont - och det gör hon ju, med råge. Så det var ju bra.

På eftermiddagen kom mamma, Emma och Maggan förbi en sväng. Maggan skulle titta på våra garderober, och huset förstås :), och mamma hade köpt vattenslangar åt oss så att jag kunde vattna gruset på tomten. Emma hjälpte mig med en jäkla grushög som skulle läggas ut på sidan av tomten och mamma passade Rutis. Mitt i alltihopa kom Joakim hem från jobbet och satte igång han med. Han skulle dock åka vid 17-tiden efetrsom han spelar i Vadstena inatt.

Tutan sitter hos mormor.

Rutans farmor och farfar kom därefter förbi en sväng för att titta på tomten. De hade shoppat lite åt Rut :)

En liten gosedocka.

Dyna till tripp-trapp-stolen.

Dessutom fick hon den här söta sommarklänningen och en solhatt igår när vi hälsade på. Tack så mycket hälsar Tutan :D

Innan jag nattade Rut låg hon på sin fäll och käkade lite på sina händer... Mums!


Imorrn ska vi så gräsmattan och DÅ får ni se bilder... Jag orkade inte idag :p

/e






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0