Nu jävlar!

Ja, nu jävlar jobbas det på tomten. Tack pappa som har dragit i alla trådar! Grävmaskinen gräver och håller på och jag vågar inte gå ut - tänk om jag får skopan i huvudet liksom. Det hela får därför fotas genom fönstrena...

I början av dagen.





Schysst bara att maskinen står i vägen för TV-antennens mottagning. Det är ju Bevvan på TV för bövelen.

Rutis och jag har annars hunnit med massor idag. Vi har varit på föräldragrupp och gjort puréer. Jag fick med mig en del hem också. Bra för snart är det dags för smakportioner för den lilla å då kan vi prova det innan vi gör eget. Efter att avrit hemma en stund efter föräldragruppen åkte vi till sjukhuset för ett lapptest. I förra veckan gjorde vi pricktest för att se om Rut är allergisk mot mjölkprotein. Det visade inget och nu har hon fått en lapp på ryggen som vi ska ta bort på torsdag. Då får vi se om det ger utslag eller inte.

Tutan redo för dagens göromål.

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0