Prat-Rut!

Dagarna går i ett! Igår gjorde vi lite ärenden och kom hem med en 'steghylla' och en stringhylla till köket. Bilder kommer inom kort, jag orkar inte släpa fram kameran nu ;)

Idag hade jag kärt besök från Nyköping. Vi hade en trevlig dag på stan och gick en sväng i Strandhugget innan det var dags för inskjutsning till tåget igen. Jag fick också en lektion i bloggdesign, därav den påbörjade förändringen av bloggen. Vi skyndar dock långsamt :) Tack för en härlig dag! :D

Senare kom mamma och en vän till henne förbi för att titta på huset och lilla Rut. Rut behagade dock sova väääldigt hårt så de fick bara titta på henne sovande. Synd, men det är tur att hon är söt även när hon sover ;) Efter ytterligare en timme kom min morbror Janne förbi med en familj från Italien. Vi åt tårta, eftersom Janne fyller år idag, och umgicks ett slag innan de skulle åka vidare till Blacka och hälsa på Sara, Fredda och Tore.

Rutan började prata igår. Helt plötsligt kom det ut en väldigt massa joller ur den lilla munnen och nu pratar hon med allt! Jag vaknade imorse kl. 06.21 av att hon låg och pratade med trummorna på örngottet. Det verkar som hon blir en pratkvarn precis som sin far...

Solskensrut pratar och ser ut som en sol!

Imorrn bär det av in till stan igen för nya äventyr.

/e


Kommentarer
Postat av: lilja♥

så fint du har gjort elin!

lätt som en plätt :D



kram!

2010-06-23 @ 11:59:32
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0