Sen sist...

Ja, vad har hänt sen sist då? Jo, både tisdag och torsdag var Rut och jag med Joakim på jobbet. I tisdags för att jag också skulle jobba lite och i torsdags för att det var sommaravslutning. Det var kul att träffa 'ungarna' och kollegorna igen, men både Rut och jag blev trötta av det hela. På torsdagen var det dessutom ferre på kvällen på en restaurang i Nyköping. Det blev sent och jag kom inte i säng förrän vid ettiden. Trots detta var det bara att hoppa upp klockan sju idag (Rut tog tacknämligt nog lite sovmorgon :) och bege sig till sjukhuset vid nio eftersom jag skulle ta lite blodprover. Vi åkte sedan till Jursla och hängde eftersom mamma fick besök av vän med barn och barnbarn från Göteborg.

Här kommer iallafall skolavslutningen i bilder...

Rutan hänger med pappa på skolan.

Joakim och alla kollegorna dansar lärarspex.

Bästa Tildis och jag posar.

Herr Holm och herr Österström underhöll kvällen lång. Vårt bort var rätt bord!

Nu! Fredagsmys!

/e

Kommentarer
Postat av: Tildis

Bästa bordet såklart. Det bästa bordet är ju alltid där vi sitter. Kan du inte ta och arbeta på kick offen? Då får vi sitta vid bästa bordet igen ju. Eller vänta nu... kanske inte eftersom du har gått och bytt efternamn :(

2010-06-11 @ 21:16:01
Postat av: lilja♥

YAY!



sommarlov var det ja!

om bara vädret kunde bli liiite bättre så.

jippie!



kraaam.

2010-06-12 @ 18:45:00
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0