Första dagen utan Joakim

Idag har Joakim börjat jobba igen och Rut och jag är lämnade åt vårt öde. (Vi har ju i och för sig hjälp av assistent-mormor :) Joakim fick mig att lova att jag skulle blogga både på förmiddagen och eftermiddagen så att han kunde förlja med i vad som händer här hemma, men det finns inte riktigt tid till det. En gång om dagen kanske jag ska kunna få till i alla fall.

Idag har Rut och jag varit på BVC igen. Hon hade gått upp till modiga 2710 g och 50,8 cm. Både längre och tyngre alltså! Det är vi glada för!

Rutans mamma är glad! (Och lite mörk under ögonen... Vad kan det bero på?)

Annars har vi klarat av en massa ärenden hemifrån. Jag har ringt diverse samtal medan Rut har sovit i soffan bredvid mig.


Mitt jobb...


Rutans jobb...


Snart ska jag gå ut med Maja (som är superladdad) men idag får nog Rutan stanna inne med mormor. Vädret är inte det roligaste... Vi ser fram mot imorgon och resten av veckan då det har utlovats sol. Oj, vad vi ska promenera då! 

Imorgon kommer Camilla och hennes lilla dotter och hälsar på. Ska bli superkul! Dessutom sätts vårt hus upp med start klockan 07.00. Vi återkommer självklart med bilder så fort vi har varit ute!

/e&r

Kommentarer
Postat av: Tildis

Sicken stor tjej hon blivit! Vad skönt att hon ökat så bra. Jag lovar att jag ska ta hand om J på jobbet och inte terrorisera dig med fler jobb-sms. :)



Puss

2010-03-01 @ 20:33:37
Postat av: Billa

Japp ses imorgon! Ska bli kul! =)



KRAM KRAM

2010-03-01 @ 21:41:44
URL: http://camomilloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0