Har ni hört den förut?

Låg och tittade på Rut imorse när jag inte kunde sova. Hon sov och knorrade lite i sömnen. Hon log till då och då när det knep lite i magen, öppnade ögonen och himlade lite med dem och slöt dem sedan igen. Med risk för att verka tjatig, men jägarns vad vår lilla dotter är söt. Hon är så söt att jag skulle kunna äta upp henne (och då vet ni ju alla hur mycket jag gillar söta saker...).

Äta upp henne ska jag inte göra, men väl pussa på henne och krama henne och älska henne hela livet. Och ligga och stirra på henne tills hon själv kan säga 'Meeeeh, åååhhhh, mamma sluta glo på mej!'


Rutis sover i mammas och pappas säng i sin nya sovpåse som hon fick av farmor. Tack farmor! Den är super!

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0