Jobb... och presenter

Idag har hela famlijen varit och jobbat (ja, inte Maja förstås...). Jag var tvungen att fixa lite grejer eftersom mitt avslut på jobbet blev liiite hastigt. Rut verkade vara ett uppskattat inslag hos elever och personal och kan ni tänka er... Hon fick presenter igen! Märkligt det dära :)

Vi fikade också med arbetslaget och fick träffa Cissis lilla Agnes för första gången. Hon och Rut blir finfina kompisar sedan, det är bara typ 5 dagar mellan dem :)


Rutan och pappsen i verkstan på skolan. Rutan har sina fina kläder från familjen Jensen på sig dagen till ära. De passade utmärkt!


Av min basgrupp fick Rut en fin body, en skruttig liten ailien och ett jättefint kort!

Vi fick presenter av Lilja också. Rut fick en superfin väska och jag fick en megasöt liten kopp. Tack så mycket Lilja! :D


Saga-Li hade tvingat sin mamma Tildis att köpa present till Rut. 'Å jägarns vad gulligt' sa Rutis när hon öppnade presenten. 'Ge Saga-Li en puss från mig!'


Sivan, mamma till en av mina elever, tittade också upp för att ge Rut en liten present... Söta kläder!


Av gulliga arbetslaget fick Rutis en nappbox (ja, eller vad man nu ska kalla det...:) Där ska hon i alla fall ha sina nappar!


Och av chefen samt kollegor fick jag och Joakim en present och ett 'grattis till allt som har hänt det senaste halvåret'. Blir superbra till vår, i nuläget, väldigt skruttiga trädgård. Mycket lämpligt ska ni veta. Tack så mycket!

Risken med det här är ju att Rutan nu blir bortskämd. Men det ska vi väl inte tro va? ;)

Tack så supersupermycket allihopa!

/e&j&r


Kommentarer
Postat av: Lilja

varsågod elin! :D

2010-03-23 @ 17:08:55
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0