Camillas bröllop

Igår var vi på bröllop. Ja, jag vet... på en tisdag. Å trevligt var det! Så tycker jag att alla ska göra. Man ska ta den dag man själv vill ha, det är ju ändå det som är viktigast :D Å en tisdag var alldeles perfekt för ett finfint bröllop! Nedan följer lite bilder :)

Efter vigseln i Lindö kapell. Lite regn ska visst innebära lycka ;)

Det vackra brudparet vid middagen.

Min vackra man i väntan på limon som brudparet skulle komma i.

Jag bjuder inte på några bilder på mig eftersom alla blev fula. Kan det bero på motivet? ;)

Tack Camilla och Marcus för att vi fick komma!

/e

Kommentarer
Postat av: Billa

Tack själva. =) Tack för att ni kom! Kul att ni hade trevligt! =)



KRAM KRAM



Tack för den fina skålen!

2010-05-19 @ 19:27:21
URL: http://camomilloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0