Heldag med Rut - del II

När årets bryggisättning var klar och jag ruskat av mig det värsta av majvädret hade klockan nästan hunnit bli lunch. Det innebar att det var två timmar tills farmor och farfar skulle vara barnvakt medans jag skulle ställa iordning grejerna med mitt band eftersom vi skulle spela på kvällen.

När jag kom tillbaka efter soundchecket hade Rut gjort en mängd roliga saker.


Rut har fått en jättefin Pingudamm som hon kan simma i när hon är hos farmor och farfar...


Rut fattade särskilt tycke för en liten rosa spindel som sprattlade ovanför henne och blev helt exalterad när hon råkade slå till den med handen.


Sen tittade Rut lite på Bambi också, men det tyckte hon var lite läskigt.

Efter det hann vi åka hem till oss en liten stund och tända en liten brasa innan mamma kom och det var dags för mig att åka ut i natten.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0