Men Rut då?

-Men hallå! utbrister ni nu då. Inga bilder på Rut i två hela inlägg. Jaja, vi vet att det egentligen är henne ni vill se. Här kommer därför Ruts dag i bilder.

Jag vaknar och påpekar för pappa att jag har sovit hela natten i bodyn. Knasigt pappa!

Mmmm, dom hära händerna som jag har upptäckt nu, dom är goda minsann.

Okej, morsan och farsan. Nu drar vi till stan, jag är redo!

Jaha, bilen ja... Jag tar mig väl en liten lur då om det går för sig.

Vi går på loppisar med familjen Frykerås och drar en sväng till MAXI. Det är varmt och skönt och solen skiner och jag har min hund på bodyn. Ser du det Maja?

Sen åker vi till farmor och farfar en sväng. Mamma och pappa får grillat och jag äter jag med. Mamma har en störtkul grej hon gör på mig. Hon säger 'knappnosen' med pipig röst och petar mig på näsan. Det är kul! Prova själva!

Nu gör hon det igen. Störtkul verkligen!

Efter det blev jag tvärtrött och mamma och pappa åkte hem och la mig i min sköna säng. Men jag ser redan fram emot imorgon.

/r

Kommentarer
Postat av: Thildis

Men alltså! Nu får ni faktiskt sluta härmas. Vi har också en sån hund-body lix. ;)



Krya på dig vännen!

2010-05-16 @ 21:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0