Möhippa!

Igår var jag på min kära vän Camillas möhippa. Hon ska gifta sig snart (förstås - varför skulle vi annars ha möhippa kan man ju undra...?). Tyvärr så glömde jag ju förstås kameran hemma, men EN bild fick jag till med mobilkameran...

Vi hämtade upp Camilla och hon fick på sig en fin rosa slöja. Hon fick också en bilnyckel och en kamera och skulle sedan åka runt stan på skattjakt. Vid varje ställe låg en ledtråd som förde henne vidare. Den sista ledtråden ledde henne till en vardagsrumsgolvspicnic i Skärlöta där vi andra väntade:

När picnicen var äten åkte vi till Villa Fridhem på spa. Där fick Camilla en massage och sedan badade vi varm bubbelpool och en mindre varm vanlig pool hela eftermiddagen. Mycket skönt när regnet smattrade mot rutorna! Därefter fixade vi till oss och begav oss till restaurang Meze för god middag. Middagen var sista stoppet och vi åkte därefter hem till våra små barn som väntade på olika håll i stan. (Jag hade tvingat Joakim att skicka en ansenlig mängd mms under dagen så att jag skulle fixa att vara borta från Rut - den var ju första gången... Men det gick bra. Kanske tack vare mmsen?)

Det var superkul att få vara med på din möhippa Camilla! Nu ser vi fram mot bröllopet!

/e




Kommentarer
Postat av: Billa

Tack för en mycket fin dag! =)



KRAM KRAM

2010-05-10 @ 19:19:32
URL: http://camomilloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0