Snabbisbloggning

Igår kväll blev jag förkyld och idag har det inte blivit bättre. Dessutom gjorde en kebabrulle från Kimstad inte läget bättre direkt. Jag har i princip legat hela dagen. Joakim har varit hemmaman och åkt till tippen med en massa skräp, städat, tvättat, strykt, diskat, matat Rutis, sövt Rutis och lekt med Rutis.

Vi har satt igång en ny kvällsrutin med Rut. För att vi ska få lite tid tillsammans lägger vi henne i hennes säng vid sju- åttatiden sådär, lite beroende på när hon har ätit. Där får hon sova själv tills det är dags för nästa mål eller tills vi går och lägger oss. Jag har ju vart lite fjantig tidigare och velat ha henne hos mig :p

Joakim nattar med trollmor som binder fast ungar i svansen.

Rutis vill inte sova. Det är mycket mörkare i rummet än vad det ser ut dock. Det är blixten som gört.

Igår var vi ju på loppis. Vi inhandlade en sjukt galet kool fåtölj. Vi vet bara inte riktigt var den ska stå än... Den var lite för djup för stället vi hade tänkt...

Bara 100 spänn!

Joakim roade sig igår kväll med att sy ihop våra trasmattor med persiennsnöre (som Joakim har upptäckt och nu älskar) Inte vidare rockstjärneaktigt att sy ihop trasmattor på en lördagkväll kanske?

Nu åker dom inte isär. Braigt värre!

Håll tummarna för att jag blir frisk över natten!

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0