TröttRut å skruttMaja

Rutan har varit trött och gnällig idag efter morgonpromenaden. Hon är lite snorig fortfarande och så vet jag inte om hon kan känna sig lite risig efter vaccinationen i onsdags. Men det kanske inte sitter i så länge? Det är märligt att de små bebbarna väljer att skrika istället för att sova när de är trötta. Sov istället säger jag :p

Jag försökte söva skruttungen i babybjörnen, men icke... Hon blev bara svettig och sur...

Istället la jag henne i sängen och hon grisade runt och la sig som hon brukar...

...som en korv tvärsöver sängen... å med täcket över huvudet :p

Majsan är här igen. Hennes fosterföräldrar är på dans i helgen. Tyvärr är Maja hysteriskt rädd för glassbilen, eller ljudet av den rättare sagt. Å just nu är det nån reklam på tv där de spelar melodin i slutet... Hoppas att jag kommer ihåg vilken till nästa reklampaus. Det är så synd om det lilla kräket.

Maja hyperventilerar under soffbordet...

Nu väntar vi på vår älskling Joakim. Kom hem snaaaart!

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0