Fullt upp

Den här dagen har verkligen gått i ett... Den började bra med sovmorgon till 07.30! Visserligen med vällingpaus klockan 05.55, men det kan man ju verkligen stå ut med. Därefter åkte jag och Rut till öppna förskolan för lite sång och lek. När Rut nästan somnade gråtande i maten tyckte jag att det var dags att åka hem. Väl hemma lyckades jag efter ett tag få Rut att somna om och då passade jag på att baka (typ 100) muffins till föräldrafikat imorgon samtidigt som jag städade, bar ut grejer till förråden och flyttade bilstolen till Carola Corolla. Rut vaknade 13.30, ville inte ha något att äta och 14.09 satt vi i bilen på väg till Falla för att sätta på Carola hennes nya vinterdäck. Vi blev lite sena men 15.05 åkte vi därifrån och stannade till hos kusin Tore i Blacka för att låna en av hans barnstolar. Väl hemma bakade jag en limpa städade lite mer, gjorde välling till Rut, sövde henne, kokade pasta till mig, kollade facebook och 17.45 satt jag i bilen åter igen på väg till öppna förskolan för att delta i den andra delen av en första hjälpenutbildning. Kom hem 21.20, gjorde frosting till muffinsen, smakade en :p , bloggade det här och nu ska jag sova!

Lyckades äntligen göra färdigt hand- och fotavtrycken idag på öppna. Tog med dom hem på kvällen :)

Förresten! I måndags föddes Erikas och Olles lilla flicka Astrid! Å som vi har väntat på henne! Vi är så glada att hon äntligen är här! Hoppas bara att vi håller oss friska nu så att jag kan få träffa den lilla prinsessan snart. Jag längtar sååååå <3 <3 <3 Grattis hela familjen Pelo!

Imorrn blir det fullt hus med fika för 10 vuxna med barn från bostadsområdena här omkring. Det ska bli kul :)

/e

Kommentarer
Postat av: Billa

Fina händer och fötter. =) Tycker det var lite synd att jag ej gjorde sådana på Tea...men men. Ha det bra! Ha så trevligt med alla föräldrar. Blev de goda?? Du hade ju smakat. Sen får du hälsa och gratta Erika! KRAM KRAM

2010-10-27 @ 22:30:58
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: mormor

Oj,oj oj vilken aktivitet,och här har en annan sovit i 24 timmar.Puu,urjobbigt faktiskt.Tror att jag blir frisk till imorgon.Ha så trevligt idag!ps.din telefon är avstängd.kram

2010-10-28 @ 09:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0