Så är man 29 då...

Idag fyller jag år minsann! Hela 29! Dagen började med att Joakim gick upp med Rut klockan 5. Värt! Klockan 7 blev jag väckt av att Joakim och Rut kom in med ett ljus i handen och sjöng för mig. Myyysigt! Därefter blev jag bjuden på frukost i den mysiga och ljusfyllda salongen!

Ljusstämning är svårt att fånga på bild...

Hjärtmackor, hjärtserviett, hjärtdekoration och hjärtljus! Tack mina hjärtan <3

På förmiddagen kom familjen på fika... i motljus...

Rut gillar ju öron som ni kanske sett i tidigare inlägg... Morfar, ja han har världens längsta örsnibbar. 'Yeehoo!' gapade Rutan.

På eftermiddagen kom Erika å Olle och Olov, Alexandra å Alex på fika, men då bidde det inga kort... Framåt kvällen åkte jag ut till Jursla för att käka middag och Joakim åkte till Stockholm för att spela och nu sitter jag här och undrar hur jag i hela fridens namn orkar vara uppe såhär länge... Det är nog rekord tror jag...

Tack alla söta för alla fina presenter och gratulationer som jag har fått idag!

/e

Kommentarer
Postat av: L♥

GRATTISGRATTISGRATTIS.

haha missade helt det här inlägget!

förstod inte att du redan hade fyllt :p

grattis igen i väldigt efterskott men bättre sent än aldrig haha ;)



kramar

2010-10-13 @ 20:09:39
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0