Vi vann!

Kommer ni ihåg att jag och Rut var med i en tävling? Vet ni vad? Vi vann! Tävlingen gick ut på att man skulle ge ett förslag på en produkt som man ville att bloggaren skulle sy upp. Hon syr nämligen barnkläder som hon säljer på sin blogg lillanlillebror.blogspot.com . Jag och Rut ville att hon skulle sy en höstoverall och det tyckte hon var en ypperlig idé. Så vi vann ett presentkort på 300 kronor hos henne. Kul va!

Igår kom Maja hit för att stanna tills idag. Imorse gick vi därför ut på långpromenad.

Ehh... snygga... mamman och den galna hundskrutten.

Kossor och en liiiiten kalv. De följde efter oss och Maja blev (om möjligt) ännu mer galen...

... så galen att hon var tvungen att attackera ett stackars litet träd...

Ynklig svampfångst idag tyvärr.

Rut missade hela promenaden... hon slumrade sött i vagnen :)

Förresten! Igår natt fick min kära vän Camilla och hennes Marcus sitt andra barn. En liten Troya blev det! Så nu har lilla Tea blivit storasyster! Grattis familjen Josefsson!!

/e


Kommentarer
Postat av: Familjen Johansson

Grattis till vinsten! Superkul att ni vann! :-) Ska bli spännande att se hur overallen kommer att se ut.



Hälsa grattis till Camilla från mig.



Kram

2010-10-01 @ 21:52:08
Postat av: mormor

grattis! maja bara sover när hon kommer från er.Hon har nog roligt med Rut.Vi ses imorgon.Kram på er

2010-10-01 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0